Paieška
lt en

Elektroninių paslaugų vartotojų apklausa

1. Elektroninė paslauga pateikiama aiškiai ir lengvai suprantama.

Visiškai sutinku
0
0%

Sutinku
1
33.33%

Nei sutinku, nei nesutinku
2
66.67%

Nesutinku
0
0%

Visiškai nesutinku
0
0%

Viso: 3

1.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Elektroninė paslauga pateikiama aiškiai ir lengvai suprantama“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):

Neaišku, kokie naudotojo veiksmai reikalingi, norint gauti elektroninę paslaugą
0
0%

Neaišku, kokie elektroninės paslaugos užsakymo ir suteikimo žingsniai
0
0%

Vizualiai nepatraukliai pateikiama informacija
0
0%

Nepatogiai išdėstytos elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių nuorodos
0
0%

Per didelis meniu parinkčių skaičius
0
0%

Per sudėtingi nuorodų pavadinimai
1
100%

Kitos priežastys
0
0%

Viso: 1

2. Su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt., pateikta pakankamai.

Visiškai sutinku
0
0%

Sutinku
1
33.33%

Nei sutinku, nei nesutinku
2
66.67%

Nesutinku
0
0%

Visiškai nesutinku
0
0%

Viso: 3

2.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt., pateikta pakankamai“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):

Nepateikiama informacija apie elektroninės paslaugos teikimo sąlygas, terminus
0
0%

Nepateikiama informacija apie alternatyvius elektroninės paslaugos pateikimo kanalus
0
0%

Nepateikiamos nuorodos į reikalingus su elektronine paslauga susijusius teisės aktus
0
0%

Informacija pateikiama nestruktūrizuotai, padrikai
0
0%

Pateikiama pasenusi informacija
0
0%

Pateikiamos neveikiančios nuorodos
0
0%

Kitos priežastys
0
0%

Viso: 0

3. Pateikta pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais (telefonai; el. paštai; tiesioginio bendravimo internetu galimybė ir kt.).

Visiškai sutinku
0
0%

Sutinku
2
66.67%

Nei sutinku, nei nesutinku
1
33.33%

Nesutinku
0
0%

Visiškai nesutinku
0
0%

Viso: 3

3.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Pateikta pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais (telefonai; el. paštai; tiesioginio bendravimo internetu galimybė ir kt.“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):

Nepateiktas(-i) telefono numeris(-iai)
0
0%

Nepateiktas(-i) el. pašto adresas(-ai)
0
0%

Nėra reikalingos tiesioginio bendravimo internetu galimybės
0
0%

Kitos priežastys
0
0%

Viso: 0

4. Į pateiktas užklausas (telefonu, el. paštu) yra atsakoma per nurodytą laikotarpį ir tinkamai paaiškinamas iškilusios problemos sprendimas.

Visiškai sutinku
1
33.33%

Sutinku
1
33.33%

Nei sutinku, nei nesutinku
1
33.33%

Nesutinku
0
0%

Visiškai nesutinku
0
0%

Viso: 3

4.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Į pateiktas užklausas (telefonu, el. paštu) atsakoma per nurodytą laikotarpį ir tinkamai paaiškinamas iškilusios problemos sprendimas“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):

Į užklausas iš viso nėra atsakoma
0
0%

Į užklausas yra atsakoma per lėtai
0
0%

Atsakymuose pateikiami standartiniai, neinformatyvūs, neaiškūs atsakymai
0
0%

Atsakymuose pateikiami netinkami, neaktualūs problemos sprendimo būdai
0
0%

Kitos priežastys
0
0%

Viso: 0

5. Elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį.

Visiškai sutinku
1
33.33%

Sutinku
1
33.33%

Nei sutinku, nei nesutinku
1
33.33%

Nesutinku
0
0%

Visiškai nesutinku
0
0%

Viso: 3

5.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):

Nėra pateikiamos nuostatos, susijusios su atitikimu reikalavimams darbui su asmens duomenimis
0
0%

Elektroninei paslaugai teikti naudojamos neaiškios, nesaugios tapatybės nustatymo priemonės
0
0%

Elektroninei paslaugai reikalaujama perteklinių asmens duomenų, kurie nėra susiję su elektroninės paslaugos esme
0
0%

Kitos priežastys
0
0%

Viso: 0