Paieška
lt en

Elektroninių paslaugų vartotojų apklausa

1. Elektroninė paslauga pateikiama aiškiai ir lengvai suprantama.
1.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Elektroninė paslauga pateikiama aiškiai ir lengvai suprantama“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):
2. Su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt., pateikta pakankamai.
2.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt., pateikta pakankamai“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):
3. Pateikta pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais (telefonai; el. paštai; tiesioginio bendravimo internetu galimybė ir kt.).
3.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Pateikta pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais (telefonai; el. paštai; tiesioginio bendravimo internetu galimybė ir kt.“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):
4. Į pateiktas užklausas (telefonu, el. paštu) yra atsakoma per nurodytą laikotarpį ir tinkamai paaiškinamas iškilusios problemos sprendimas.
4.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Į pateiktas užklausas (telefonu, el. paštu) atsakoma per nurodytą laikotarpį ir tinkamai paaiškinamas iškilusios problemos sprendimas“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):
5. Elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį.
5.1. Jeigu nesutinkate su teiginiu „Elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį“, paaiškinkite, kodėl (galimi keli atsakymo variantai):