PASVALIO RAJONO
SAVIVALDYBĖ
Pasvalio rajono savivaldybės administracija
Biudžetinė įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių
asmenų registre
Įmonės kodas 188753657


Informacija apie Pasvalio rajono savivaldybės interneto puslapį
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
![]() |
Pasvalio savivaldybės interneto puslapyje yra informacijos apie savivaldybės darbus. Pavyzdžiui, ten yra informacijos apie pagalbą žmonėms su negalia. |
|
|
Savivaldybės interneto puslapyje informacija yra parašyta keliomis kalbomis: · lietuvių kalba. Visa interneto puslapio lietuvių kalba. · anglų kalba. Pagrindinė informacija yra parašyta ir anglų kalba. |
![]() |
Lietuvių arba anglų kalbą galite pasirinkti puslapio viršuje. |
![]() |
Savivaldybės interneto puslapyje taip pat ir lengvai suprantama kalba. Tai yra trumpai ir aiškiai parašytas tekstas. Tokį tekstą yra lengva skaityti. |
|
Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite skaitančio žmogaus ženklą. Skaitančio žmogaus ženklas yra interneto puslapio viršuje. |
|
![]() |
Savivaldybės interneto puslapyje ir gestų kalba. |
|
Gestų kalba yra rankų ženklų kalba. Gestų kalbą dažniausiai naudoja žmonės, kurie blogai girdi arba visai negirdi. Jeigu norite peržiūrėti informaciją Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje. |
|
| Informacija interneto puslapyje yra skirtinguose skyriuose. Kiekviename skyriuje yra parašyta tam tikra informacija. |
|
|
Skyriai yra |
|
![]() |
Skyriuje Savivaldybė rasite informacijos apie savivaldybės darbą. Pavyzdžiui, informacijos apie tai, kokias paslaugas suteikia Savivaldybė. Paslauga yra pagalba, kurią gali duoti kitas žmogus. |
| Skyriuje Savivaldybė rasite langelį, kuriame yra parašyti Dažniausiai užduodami klausimai. Šiame langelyje yra parašyta informacija apie žmonėms nežinomus dalykus. Pavyzdžiui, ten yra parašyta, kur rasti informacijos apie Savivaldybėje tvarkomus kelius. |
|
| Taip pat šiame langelyje galite užduoti savo klausimą. Taip klausimą atsiųsite mums. |
|
| Savivaldybės interneto puslapyje yra skyrius Naujienos. Skyriuje Naujienos yra informacijos apie: • Savivaldybės naujienas, • renginius, • įvykius. |
|
| Žemiau interneto puslapyje yra skyrius, kuris vadinasi Veiklos sritys. Šiame skyriuje yra informacija apie visus darbus, kuriuos dirba Savivaldybė. Pavyzdžiui, paspaudę langelį Socialinė parama sužinosite, kokią socialinę pagalbą iš Savivaldybės gali gauti žmogus. Socialinė pagalba gali būti: • piniginė pagalba, • pagalba pritaikant būstą, pavyzdžiui, pagalba butą padaryti patogų gyventojui su vežimėliu, • kita pagalba žmogui. |
|
| Žemiau interneto puslapyje yra skyrius Savivaldybės įstaigos ir įmonės. Šiame skyriuje yra parašytos įstaigos, kurios priklauso Savivaldybei. Pavyzdžiui, paspaudę langelį Savivaldybės švietimo įstaigos pamatysite visas Savivaldybėje esančias mokyklas. |
|
| Žemiau interneto puslapyje yra skyrius Renginiai. Šiame skyriuje yra parašyti renginiai, kurie vyks Savivaldybėje. Pavyzdžiui, birželio 11 dieną vyks Panevėžio lėlių teatro spektaklis. |
|
| Žemiau interneto puslapyje yra skyrius Naudingos nuorodos. Šiame skyriuje yra parašytos nuorodos. Nuoroda yra informacija apie kitus interneto puslapius, kurie gali būti naudingi. Pavyzdžiui, informacija apie nevyriausybines organizacijas, kurios yra Savivaldybėje. Nevyriausybinė organizacija yra žmonių grupė. Pavyzdžiui, žmonių su negalia grupė. |
|
|
Žemiau interneto puslapyje Savivaldybės adresas yra |
Iliustracijų šaltiniai:
• https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
• https://www.freepik.com/
• „Microsoft Word piktogramų bazė.
Teksto originalą parengė Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatorė Erika Juktonienė.
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Erika Juktonienė.
Tekstą vertino: Aurelijus Krupavičius.
Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė.
Tekstą redagavo:
• Miglė Baltrūnaitė ir
• Agnė Župerkaitė.