PASVALIO RAJONO
SAVIVALDYBĖ
Pasvalio rajono savivaldybės administracija
Biudžetinė įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių
asmenų registre
Įmonės kodas 188753657
![]()

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
![]() |
Kas yra Pasvalio rajono savivaldybė? Pasvalio rajono savivaldybė |
![]() |
Ką daro Savivaldybė? Savivaldybė rūpinasi, |
|
|
Savivaldybė rūpinasi:
• kad visi žmonės dirbtų teisingai,
|
|
|
Taip pat Savivaldybė rūpinasi: • transportu,
• pagalba žmonėms,
o sportas, o meninė veikla.
|
|
Apie visus Savivaldybės darbus https://www.pasvalys.lt/ |
|
|
Kas yra Savivaldybės meras? Savivaldybės meras yra Jeigu norite pabendrauti su meru:
|
|
![]() |
Kada savivaldybė gali Jums padėti? |
|
Kas yra skundas? Jeigu kažkas yra blogai, pavyzdžiui:
|
|
![]() |
Kaip rašyti skundą Savivaldybei? Jeigu norite
|
![]() ![]() |
• atsiųsti elektroninį laišką.
Jei siųsite laišką paštu,
|
|
Savivaldybė laukia Jūsų skundų:
|
|
|
Ką daro Savivaldybė, Kai Savivaldybės darbuotojai
|
|
|
Kaip reikia rašyti skundą? Skundą rašykite lietuvių kalba. Skunde parašykite savo: Lapo pabaigoje skundą pasirašykite.
|
|
![]() |
Kaip gauti pagalbą iš Savivaldybės? Jeigu Jūs norite gauti pagalbą
|
![]() |
• atsiųsti elektroninį laišką. |
|
• ateiti į Savivaldybę, |
|
|
Kada dirba Savivaldybė?
|
|
|
Dieną prieš šventę Savivaldybė dirba Šventinės dienos yra:
|
.
Teksto originalą parengė :
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus, asmenų su negalia reikalų koordinatorė Erika Juktonienė.
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Erika Juktonienė.
Tekstą vertino Birutė Pocevičiūtė
Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė
Iliustracijų šaltiniai:
• https://arasaac.org/
• https://www.freepik.com/
• https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
• Microsoft Word piktogramų bazė.